Vosbrug
Van "Bedenk jij de naam voor de nieuwe brug over de Ringvaart?"
Ga naar het project
Reacties(3)
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Wombat Nerts
Geplaatst door:Wombat Nerts
4 weken geleden
Gisteren zag ik er een vos langslopen, kan geen toeval zijn! Beestje wel op zoek naar veilige weg onderdoor, dus hopelijk na de werken mogelijk…
Profiel van Oester Beer
Geplaatst door:Oester Beer
1 maand geleden
Vosbrug vind ik een ideale naam - Eerbetoon aan Luc De Vos
Geplaatst door:Anoniem
4 weken geleden
@Oester Beer Ik denk dat veel mensen eerder gaan denken aan het dier ipv aan Luc De Vos.
Daarnaast heeft niet iedereen affiniteit met hem en gaat de herkenbaarheid met de jaren ook afnemen
Totaal aantal likes: 31, totaal aantal dislikes: 0
. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorstel
