Luc De Vos brug
Van "Bedenk jij de naam voor de nieuwe brug over de Ringvaart?"
Ga naar het project
Luc is Gent en Gent is Luc De Vos. Geen betere manier om hem te eren op deze manier.
Al vond ik dat het voetbalstadion sped naam van Luc De Vos moest krijgen en niet weeral iemand, die met veel geld smijt.
Reacties
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Totaal aantal likes: 3, totaal aantal dislikes: 0
. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorstel
