Meer eenrichtingstraten en bredere fietspaden/stroken
Van "Wijkmobiliteitsplan Sint-Amandsberg"
Ga naar het project
Op dit moment zijn er enorm veel eenrichting straten omwille van verschillende werken in de buurt. Dit vind ikzelf helemaal prima. We zouden dit alles kunnen behouden en ervoor zorgen dat de fietsers meer plaats krijgen in de verschillende straten. Duidelijke stroken maken tussen de fietspaden, autoweg en de parkeerplaatsen voor auto's. Met hier en daar een boompje of ander groen kan je deze scheiding ook nog eens wat mooier en gezonder maken. :)
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Tags
Fietsen - algemeen: comfort en fietsroutes
Fietsen - veiligheid en oversteekbaarheid
