Neuzekesbrug
Van "Bedenk jij de naam voor de nieuwe brug over de Ringvaart?"
Ga naar het project
Echt typisch Gents, visueel klaar en duidelijk , no nonsens . Denk maar aan de Kemelbrug ,de Gentse naam voor de St Jorisbrug. Als Gentenaar gebruik je die naam toch. … wat hebben ze eertijds toch een *kemel geschoten *( Gents voor stommiteit) door die brug zo aan te leggen, ivm oriëntatie t.o.v. aanpalende straten. Of de modale Gentenaar het toen juist voor had laten we het hier in het midden ( dat klinkt hier heel toepasselijk, voor de Kemelbrug althans) ;Neuzekesbrug , is écht Gents
Reacties(1)
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Wildebeest Bever
Geplaatst door:Wildebeest Bever
3 weken geleden
Waarom zouden we een brug noemen, naar een notoire zuipschuit!!wat devos wel was!!
Totaal aantal likes: 7, totaal aantal dislikes: 0
. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorstel
