Niet meer parkeren tot vlak aan oversteekplaatsen
Van "Wijkmobiliteitsplan Sint-Amandsberg"
Ga naar het project
Aan heel wat oversteekplaatsen (oa in de Antwerpsesteenweg N70A aan kruispunt Lijnmolenstraat en Zavelput en aan oversteekplaatsen Wibier en Heiveld, maar allicht wel op nog veel meer oversteeklocaties in Sint-Amandsberg zonder verkeerslichten) kan er (of wordt er) tot vlak aan die plaats geparkeerd. Waardoor het zicht op eventuele voetgangers of fietsers die willen oversteken belemmerd wordt. Met onveilige situaties tot gevolg. Er is meer vrije plaats rondom die oversteekplaatsen nodig.
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
