Ga naar de hoofdinhoud

Niet meer parkeren tot vlak aan oversteekplaatsen

Van "Wijkmobiliteitsplan Sint-Amandsberg"

Ga naar het project

Aan heel wat oversteekplaatsen (oa in de Antwerpsesteenweg N70A aan kruispunt Lijnmolenstraat en Zavelput en aan oversteekplaatsen Wibier en Heiveld, maar allicht wel op nog veel meer oversteeklocaties in Sint-Amandsberg zonder verkeerslichten) kan er (of wordt er) tot vlak aan die plaats geparkeerd. Waardoor het zicht op eventuele voetgangers of fietsers die willen oversteken belemmerd wordt. Met onveilige situaties tot gevolg. Er is meer vrije plaats rondom die oversteekplaatsen nodig.

Reacties

Delen

Geplaatst door

Profiel van P M.P M. op 10 februari 2022

Huidige status

gezien