Ga naar de hoofdinhoud

parkeerdruk

Van "Wijkmobiliteitsplan Sint-Amandsberg"

Ga naar het project

De vernieuwde Verkortingstraat is zoveel beter qua veiligheid en uitzicht. We wachten echter nog op de bomen. Maar...

De parkeerdruk was al groot en door het verlies van veel parkeerplaatsen is de parkeerdruk nog groter. Er wordt vergeten dat onze straat ook een 'commerciële' straat is: druk bezocht door -met de autoverplaatsende- dansers in Polariteit, het feestzaaltje, het kerkhof en binnenkort ook nog het restaurant. Groene betaalzone levert geen voordeel op voor de bewoners. Wij moeten vaak onze auto parkeren, waar er nog een zeldzame plaats is, ver weg op de Antwerpsesteenweg dat ook altijd al verzadigd is.

We verplaatsen ons binnen de stadsring van Gent altijd met de fiets maar voor sommige verplaatsingen heb je een auto nodig. Dan betekent comfortabel wonen in de stad ook plaats hebben voor jouw enige auto in de nabijheid.

Reacties(1)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van P G.
Geplaatst door:P G.
4 jaar geleden
Mevrouw, Voor onze auto's wordt maar enkel gekeken hoe ze ons het leven het zuurst kunnen maken.Ook al gebruik je vaak uw fiets of eventueel openbaar vervoer,zodra je automobilist bent wordt u aanzien gevaarlijke vervuiler. Ben je voorstander van de auto vinden ze je gewoon politiek" on- correct". En daardoor bots je maar enkel op onverdraagzaamheid.Dit is tot stand gekomen door het beleid in Gent , waardoor er tweedracht komt tussen auto's en fietsers jammer.mvg
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien

Tags

Parkeren