Spitsbrug
Van "Bedenk jij de naam voor de nieuwe brug over de Ringvaart?"
Ga naar het project
De brug heeft een top (‘spits’), die door velen gezien zal worden als je in de file staat tijdens de ‘spits’ (drukke verkeer). Anderzijds doet het mooi uitzicht van de brug samen met die spits ook denken aan het mooie ‘Spitsbergen’.
Ziezo, dat is waarom ik voor die naam zou kiezen.
groetjes
ann
Reacties
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorstel
