Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Stad Gent

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Stad Gent Home
  • Home
  • Over
  • Veelgestelde vragen

Christophe D.

Lid sinds 21 november 2020

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Er is 1 project beschikbaar.
Populair ideeën zijn geladen.

Speeltuin in de Campagne

Christophe D.•6 jaar geleden De Campagne is een enorm mooi parkbos maar ligt er helaas wat verloederd bij. Nochtans zijn er sedert dit jaar veel meer bezoekers sinds het openstellen van de wandelroutes van de Vinderhoutse bossen. Een speeltuin zou volgens mij voor een opwaardering zorgen. Er is alleszins plaats genoeg aan het landhuis of op de grote open plek.🖐 Ik wil meehelpen aan dit project!
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab