Ga naar de hoofdinhoud

Je cookievoorkeuren - Stad Gent

Cookies accepteren helpt ons dit platform te verbeteren. Lees ons cookiebeleid.

Stad Gent Home
  • Home
  • Over
  • Veelgestelde vragen

Eddy D.

Lid sinds 9 oktober 2020

Ik ben vrijwilliger voor het meewerken aan het voedselbos momenteel ben ik in samenspraak met Jannes Motmans in het Rijvissche park bezig met het verder verwijderen van de prikkeldraad.Als er iets moet gebouwd of gedaan moet worden in het voedselbos laat het me weten ik sta altijd open voor iets te construeren of te bouwen.Ik ben namelijk in prepensioen en ben toch wel handig in het maken van allerlei dingen.Dus als je me nodig hebt bel me ,als ik kan zal ik helpen waar nodig.

Alle bijdrage die door deze deelnemer zijn ingediend

Populair ideeën zijn geladen.
Geen resultaten gevonden. Probeer een andere filter of zoekterm.
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Sitemap
Mogelijk gemaakt doorGo Vocal voorheen CitizenLab